Burj khalifa och Dubai mall







Vi började dagen med att åka upp i världens högsta byggnad, burj khalifa! Fick lock för öronen när vi svischade upp 124 våningar och 450 meter i världens snabbaste hiss! Själva byggnaden är över 800 meter hög! Men som besökare får man inte åka hela vägen upp, bl.a för att det kan svaja för mycket! Riktigt häftigt var det och jag förstår inte hur man kan bygga något sånt! 
Sedan hängde vi på stranden i några timmar.
Till sist åkte vi till Dubai mall, världens största shoppingcenter, över 1000 butiker! Tyvärr hade vi endast två timmar på oss så vi stressade hit och dit och han inte alls med det jag ville, men köpte två saker iaf. Provade också en bikini på Victorias secret men just min storlek fanns inte, väldigt synd för den var så snygg! Nu ska vi sova, klockan är över tolv här redan! Oroar mig lite för huset där hemma, det är storm och vi har ingen aning om vad som händer. Följer Aftonbladet slaviskt hehe. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0