Pojkvännens födelsedag

I torsdags slutade vi tidigt men jag satt kvar en timme i skolan och pluggade tillsammans med Ellen innan jag gick ner på stan och köpte bl.a ny foundation och första julklappen! Man ska börja i tid! Under kvällen var Rasmus och jag ute i friggeboden i vårt minigym och tränade eftersom jag stukat tån och inte kunde vara med på innebandyträningen. Sedan satt vi en stund i jacuzzin under stjärnklar himmel, så mysigt!
Igår fyllde mitt lilla hjärta år! Halv sex fick jag gå upp så jag kunde ge honom frukost på sängen. Både den och armbandet från guldfynd han fick var mycket uppskattat! Jag tycker det är så snyggt med såna här armband och en silverkedja runt halsen på killar!


Jag drog till gymmet med Ellen innan vi hade samhälleprov som tog två timmar! Tur att det var den enda lektionen på dagen. På kvällen firade vi hans födelsedag hos honom med god mat och såklart såg vi på fotbollen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0