Modell för Matrix

Söndag kväll var de förberedelse och de 'preppade' alla osv. På mig klippte de bara topparna, men färgade mitt hår. Lite speciellt att bara sitta där och inte ha någon rätt till en åsikt. Men det kändes ändå lugnt, Cilla och Christoffer är riktiga proffs och precis lika härliga som personer! Min färg blev honungsblond (mer åt det röd/orangea hållet) med några få mörka och ljusa slingor. Och jag ser verkligen inte lika blek ut längre!  På måndagen möttes vi alla tolv modeller upp klockan tio för att hinna klart. Och det tog faktiskt nio timmar att få färdigt alla, och därför blev det ju en hel del väntan, men det var det värt. Under dagen så fixades frisyrer, smink och genomgång av visningen. Klockan sju var det dags och många av Kalmar med omnejds frisörer var det. Jag fick inleda visningen med några andra, riktigt häftigt är det! Det tar ett tag innan man slappnar av ordentligt men sen är det bara så kul! Drygt två timmar tog det och det var så fantastiskt och se hur mycket idéer och kunskaper de har, alla ser verkligen skitsnygga ut nu! Med oss hem fick vi en goodiebag med produkter från Matrix! Är så glad att jag tog den här chansen!
Före
Under
Efter 
During makeover, före smink
During makeover, efter smink!




Resultat 


Visningen



Andra modeller
Goodiebag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0