Julklappsinköp

I torsdags hade vi seminarie på svenskan, kan ni tänka er att vi alla blev frustrerade för att vi inte fick säga allt vi vill pga dålig tidsplanering? Men eftersom vi var i de tidiga grupperna fick vi sluta tidigt, redan vid halv elva så det var skönt. Rasmus och jag drog till simhallen en stund men tyvärr var det fullt med lågstadieelever så vi satt mestadels i bubbelpoolen där det var lite lugnare. Haha var man så galen bör man själv var så gammal? Förmodligen! Efter det så blev det några timmars julklappsletande tillsammans med Ellen. Även om jag har klart för mig vad jag ska köpa till nästan alla hittade jag inte riktigt vad jag sökte, men fyra klappar blev det iaf. Får bli en tur till när julskyltningen är igång på riktigt, det är ju så mysigt! På kvällen åkte jag hem till Rasmus eftersom jag inte kunde träna. Helt tjock i halsen och en förkylning som spökar, aldrig blir jag av med det! 
Banansmoothie hemma hos Rasmus, han kan han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0