jag är grym

Det blev några tuffa första dagar tillbaka i skolan efter ett välbehövligt lov. Igår körde jag sammanlagt två timmar styrketräning i skolan, helt utmattad och hängig var jag på kvällen. Idag har jag otrolig träningsvärk! Rasmus och jag pluggade igår inför dagens historiaseminarie men sedan blev jag så trött så jag somnade tidigt och det var välbehövligt. Idag har varit en fullspäckd dag i skolan men aldrig tidigare har jag varit så duktig och gjort så mycket läxor på en dag som idag! Tre timmar satt jag med en natur-uppgift som jag äntligen blev riktigt nöjd med! Sedan satt jag ytterligare en timme med tyskaläxan. Till slut bäddade jag rent sängen och nu sitter jag här och för över bilder till datorn och uppdaterar bloggen, mobilappen har inte fungerat tyvärr. Snart ska jag sova och det ska bli så underbart att sova i sin egna nybäddade säng! Kan inte förstå att jag orkat allt detta ikväll trots min ihålland huvudvärk. Förkyld håller jag också på att bli, bara att hoppas att det inte blir så!
Min nya jacka/kofta som jag beställde för någon vecka sedan. Bilden gör ingen rättvisa! Den är inte bara snygg utan också superskön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0