Bakdag och myskväll

Veckan har flutit på, i onsdags sov jag hos Rasmus, i torsdag var det löpträning i spåret och i fredags flyttade jag till pappa. Var där och åt favoritmaten till middag sedan åkte jag till Rasmus. Igår var vi åtta personer som spenderade några timmar i hemkunskapssalen på paradisskolan för julbak. Sju olika sorter blev det och bäst av allt var självklart de efterlängtade lussebullarna! Årets första är alltid oslagbar. Sedan åkte Rasmus och jag hem till honom och vi hade myskväll med tända ljus och alt sånt där. Vi lagade mat och såg på två filmer, men de var i och för sig inte speciellt bra. Nu sitter jag hemma, och det regnade en hel del på mig under bussbytena hem från Nybro. Snart ska jag in till stan för en spännande grej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0