Valborg

Har svårt att publicera mina inlägg, ibland kommer de dagar efter att jag har skrivit dom!
I söndags var jag i alla fall inne en sväng i stan och besökte farmor som sålde på loppis, köpte både en kavaj och ett linne för 50kr! Åkte till Filip en sväng och tittade på deras stugor som de har gjort om lite och så åkte jag hem och åt trerätters! Otroligt gott! I måndags hade jag scouterna och vi gjorde samma sak som förra gången, resultatet blev dock ett annat.. Igår var det Valborg och jag hade rätt tråkigt.. Var uppe hos Filip och åt med Fridolfssons vilket i och för sig var ganska trevligt, men min allergi förstör allting. Tog bussen hem för att se på brasan med mamma och de andra men det blåste för mycket så det blev ingen brasa, det resulterade i att vi satt hemma hela kvällen och såg på biggest loser, jippi. Är glad att vi är lediga idag i alla fall, men det enda jag har gjort är att se på tv, sova och kasta pil. Har hängt upp hängmattan också! Är så underbart att bo i hus igen! Nu ska vi grilla och ikväll ska jag träna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0