Bröllop

Igår var det dax för Fredrik och Mies bröllop! Under förmiddagen hjälpte vi till i festlokalen och blåste ballonger, satte upp projektor och sånt där. Vi fyra åkte vi buss till en jättesöt liten kyrka, den var så liten och mysig! Det var så fint alltihop så jag satt och grät under hela vigselakten! Hon hade är superfin klänning på sig och den passade verkligen henne! Maten var god och det hölls tal efter tal, en del riktigt fina och en del otroligt roliga! Jag hade tur att vi har vår stuga så nära festlokalen så jag gick hem och la mig vid halv ett. Önskar dem all lycka!
Nu har vi precis backat klart och ska snart åka bort till tåget, hemkomst ca elva ikväll, det blir en tuff dag i skolan imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0