Vid medvetande igen

Gårdagen är rätt suddig, helt sjukt vad trött jag har varit! Förutom att ås satte sina spår var jag dessutom med i skolans melodifestival! Berättar mer om det någon annan gång. Sov i stort sett hela kvällen, dock såg jag till att vara tillräckligt pigg för att se nya säsongen av hart of dixie! Idag har jag varit frivilligt i skolan, ja ni läste rätt! Egentligen har ås-gänget fått vara lediga idag, men jag vill hinna umgås med klassen och säga hej då till lärarna så gick gick idag ändå. Två fika, två filmer, en musiktävling och så fotboll på idrotten, så jag har haft rätt kul idag även om det varit lite tomt på kompisar!
I brist på annat kommer här en random bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0