Trög start på lovet

Ha ju inte berättat så mycket om sista dagen på Skansenskolan som var i torsdags, men det var såklart utsparken för alla nior. Jag var med i en gren men vi han knappt börja innan tävlingen var slut för det gick inte så bra för paret före oss hehe. Låter bilder visa de andra grenarna. Det var också juniyra och tårtkalas. På kvällen satt jag och knöt band och rosor och skrev kort inför fredagen, eftersom att det nästan är som att ta studenten när man slutar nian på Skansen. Fredagen vet ni ju det mesta om så jag sov väldigt länge igår, åt frukost runt ett. Ganska dryg start på lovet, låg och solade och hjälpte mamma med husvagnen. Maria och jag gick till fyndkällar'n och köpte badmintonrack, och de var så skrattretande dåliga så det var typ bara att slänga skiten. På kvällen gick mammi, jag och syster en sväng och köpte såklart glass på Hasses och sedan gick vi hem och såg på någon lustig film. Just nu är vi på väg hem från mormor, har varit där och fikat idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0