SLUTAT NIAN

Allt var så bra. Jag hade verkligen the time om my life. Avslutningen hölls i aulan och jag fick äran att ta emot Lions bokstipendium! Mina betyg är jag så stolt över! På skolgården väntade solen och släkt och vänner medan vi sprang ut till låten Oboy! Sedan åkte vi allihopa på esplanaden, själv åkte jag cabbe med Josse, Vilma och Sofia. Vi hade sån tur med vädret, det började regna precis när vi åkt färdigt. Sedan var det bara snabbt in till Kalmar för att fira Filips student. Han var så fin och han var så glad, är så glad för hans skull, han fick stipendium han också. Tyvärr började det helt plötsligt ösa ner regn, har nog aldrig varit så blöt med kläderna på! Som tur var tittade solen fram igen och vi hann torka innan vi satte oss och åt middag på restaurang, kunde därför inte hänga med Filip hem och fira honom. Men vi satt och åt på larmtorget så studentflaken åkt förbi, vilken kick man får av att se all den glädjen! Vi åkte sedan hem och åt efterrätt och bytte om för avslutningsfesten. Den var i ås, Ölands ände i en liten stuga på stranden. Kvällen var sjukt grym, somnade kl tre totalt lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0