Getterö

Ett härligt dygn på den mysiga ön getterö! Förutom lite regn och åska igår kväll har vädret varit helt okej, fast det var rätt kallt inatt måste jag säga. Kvällen var mysig men vi tvingades i säng halv ett, inte för att vi kunde somna då direkt.. Ficklampor i ansiktet, folk som skrattar och så, tror jag sovit tre-fyra timmar eller något, känner mig rätt tung i huvudet nu. Får tacka min kompis som hindrade killarna från att väcka mig genom att hälla vatten på mitt huvud.. Kl fyra var det ju ljust ute igen så efter det kunde man inte sova så mycket ändå. Idag har några åkt vattenskidor och ring, jag lätt bli för det var alldeles för kallt i vattnet! Kom hem runt halv två och ja ni kan ju tänka er vad jag har gjort resten av dagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0