utvecklingssamtal

Idag har det varit en bra onsdag måste jag medge, trots att jag höll på att slå halvt ihjäl mig själv när vi skulle stå på händer på idrotten! Jag är dock vid liv som ni märker! Skolan slutade vid tre och jas skulle ha utvecklingssamtal vid fem, vad gör man? åker stökig buss hem och går 500 iiiiskalla meter hem och åker efter en halvtimme tillbaka till skolan, eller stannar man kvar och pluggar lite? Så jag traskade till Ica och köpte yoghurt sen satt jag och läste sista delen av ♥Hungerspelen♥ i två timmar. Utvecklingssamtalet var det snabbaste på mina tre år på skansen, endast 40 min! Mitt längst var 1 h och 45 min, då handlade samtalen om mig i 40 min sedan svävade min mentor ut på andra saker.. Iaf, handlade på hemvägen och sedan såg jag dagens avsnitt av Greys! Imorgon blir det fullt upp med tandis, sts-föreläsning, subway, simhallen och besök på plusgymnasiet! good night everybody!/tom bergeron haha
skryter lite om vårt fina pepparkakshus bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0