Nu är jag tillbaka!

Nu ska jag blogga igen! På bilden är det jag 'håret' och lillsiss mariapalm.blogg.se. Mycket har hänt sen sist som ni förstår! Vi vann innebandyn med klassen sista dagen förra terminen, jag hade en jättebra jul och ficka superbare julklappar t.ex simhallskort, glee och biljetter till Eurovision singel contest i maj, wihoo! Firade nyår hos min älskling och så. Just det vi har haft ettårsdag också, jättemysigt, snart har vi varit tillsammans i ett år och två månader. Och idag är det bara en månad till jag fyller år och får börja övningsköra, yeye! gothia har jag varit på med ju! Gick så där i gruppen men vi vann b-slutspelet! Fick spela lite back i brist på folk och det gick OK tycker jag. Idag var det match mot värderån hemma och vi vann med 8-0, har väl inte så mycket att säga mer. Nu sitter jag och Maria och ser vårt femte avsnitt av ghost wisperer idag. Filip åkte hem gör någon timms sedan så jag har gjort lite läxor i reklampauserna och så. Imorgon börjar en ganska händelsefull vecka, kan bli bra ändå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0