Svartbäcksmåla I'm alive

Idag har ena familjen åkt skidor i svartbäcksmåla! Jag har aldrig åkt skidor i backe förut och det är ju bra om vi provar det innan vi åker till Åre om en månad. Vi hyrde skidor och sånt där och jag blev helt förskräckt när jag insåg hur jobbiga pjäxorna är.. Försökte oss sedan på knappliften, vilket gick åt skogen.. Trillade 5 gånger och allt gjorde ont så jag gav upp. Försökte sedan i miiiinibacken där det bara var ett snöre och inte så brant så där kom jag upp för backen iaf! Sedan kom Jocke och försökte förklara hur man gjorde så efter ca tre åk kunde jag hålla mig på benen hela vägen haha! Sedan grillade vi korv och drack varm oboy. Skulle sedan ge mig på den stora ören igen och då helt plötsligt kunde jag mes en gång! Sedan var det bara att åka ner och Gud vad fort det gick! Men till slut var det ju riktigt roligt! vi åt på McD på vägen hem för alla var så trötta. Nu ska Filip och jag på bio igen!
 
jag har redan skrivit två inlägg idag men någonting är fel antingen med mitt internet eller med blogg.se appen. Av någon konstig anledning hamnar också bilderna på snedden..

Kommentarer
Postat av: Linnea Elg

Åh låter kul!
Kram

2013-02-26 @ 00:01:48
URL: http://linneatkelg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0