sol å bad i Ljungby

tänkte berätta lite om min helg i ljungby! Filip och jag åkte från honom vid kvart i elva, och efter mycket om och men var vi framme i ljungby vid kvart i fyra tror jag. Det tog inte lång tid innan man kom in i samtalen och träffade nya vänner. Gick en tipspromenad med väldigt lustiga frågor som jag kan lägga upp sen! Sedan fick vi tacos till middag och vi hade väldigt roliga samtal då kan jag säga! Fick pannacotta till efterrätt, hur gott? Filip åt tre sryck, han är helt galen i pannacottey som jag brukar säga hihi. Sedan spelade vi guitar hero och lite så innan vi satte oss i badtunnan vid ca halv åtta. Där satt vi, ca 20 pers i en 10-mannabadtunna. Men pga av att vi var så många och av all värme som steg upp från vattnet blev vi varma även om vi alla fick stå upp haha! Vi varvade bad med bastu och dopp i isvak( dock inte jag, jag är för mesig). Klockan tolv gick vi upp och då blev det ut i skogen för ljusspår och grilla korv. Gick och la mig strax efter tre. Vi sov ca 30 pers i ett rum stort som ett vardagsrum ungefär så det var VÄLDIGT varmt, men det var INTE det värsta. Vi hade en snubbe som snarkade hur högt som helst, tänkt nästan slänga en kudde i ansiktet på honom men vågade inte. Så jag sov ca fyra timmar. Vi åkte hem vid elva tiden och så kom jag hemma vid två och sov, vilken huvudvärk jag hade pga av sömnbristen, helt sjuk! Hade iaf jättetrevligt och träffade härligt nytt folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0