Härlig dag!

Torsdagar brukar vara avskyvärda men inte idag! Fick just ett mejl av min lärare och jag fick B på min Israel/Palestinainlämning som jag slet så med, känns väldigt bra! Maria lagade mat innan idag och ugnspankakan såg lite väl stor ut.. Men den blev normal när vi tog ut den och den blev riktigt god ändå! Har just varit ute och gått med en kompis och jag hade väldigt trevligt ska jag säga. Nu är det plugg inför tyskaprovet imorgon!
Det här gör vi på no-lektionerna nu för tiden, på lärarens begäran.. F- i bild eller vad?;)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Så himla fin blogg!
Kika in på min blogg så har du chansen att vinna en valfri body mist från Victoria Secret. Kram!

2013-02-28 @ 23:15:48
URL: http://aangelicas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0