En underbar jul..

Hoppas jag alla har haft! Klockan ringde redan vid åtta igår på självaste julafton. Vi åt frukost tillsammans- skinka, köttbullemacka och lussebulle. Precis som det ska vara. Sedan öppnade vi paketen vi skulle få hos mamma. Jag fick bl.a träningskläder, pengar, tofflor och mascara. Vid tio gick vi bort till kyrkan. Har varit där innan på julafton och det brukar vara rätt mysigt, men igår måste jag erkänna att det var lite smådrygt. Vi åkte sen till pappa och åt lunch, det klassiska julbordet såklart. Vid tre var det äntligen Kalle anka, bästa timmen på året! Jag gillar traditioner.. Sedan öpnnade vi paketen! Då fick jag bl.a fritt busskort, en hel del presentkort, parfym, skal, mjukisbyxor och tröja. Sedan spelade vi spel, såg på julkalendern och mysiga Karl-Bertil. Vid halv åtta åt vi gröt och sedan åkte gästerna hem. Klockan nio såg vi på Svensson Svensson, ett av de bästa program jag sett. Jag är precis som Gustav,hehe. Kvällen avslutade vi med att se tomten är far till alla barnen. En riktigt lyckad och mysig jul helt klart! Hoppas ni hade det lika trevligt! 


Fina granen med över 100 paket under!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0