Stockholmsresan

I onsdags hade vi en shoppingdag i Stockholm. Först tog vi en juice på makes juice bar och sedan shoppade vi till det började regna. Hittade två stickade tröjor till hösten och ett obey-linne. I torsdags var det grönan som gällde, jag vågade åka allt utom fritt fall. Usch! 4 gången jag ställde mig i kön till insane åkte jag. De tidigare gångerna hade antingen karusellen stannat eller så öste det ner regn. Hade ont överallt när jag kom ner, men jag åkte igen för det var så kul! Vi la ner hur mycket pengar som helst för att vinna 2kg choklad, men nejnej. I fredags åkte vi hem och stannade vid en liten mysig sjö utanför valdermarsvik och solade och badade några timmar. Världens mysigaste ställe så vi funderar på att åka dit igen om ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0