Stadsfesten

Idag jobbade jag morgonpasset på båten, så trist när det inte är någon folk. Åkte hem och sov en stund eftersom jag hade så svårt att somna igår, det är så varmt om kvällarna! Sedan kom Josse vid ett och vi gjorde inte så mycket förutom bakade kärleksmums. Det bjöd jag sedan världens härligaste (och snyggaste) killar som jobbat med mig på båten men som tyvärr slutade idag. Åtta st var fick dom och de tävlade om vem som åt upp alla snabbast. Det såg mindre trevligt ut måste jag säga. Kommer verkligen inte vara lika kul utan dom länge.. Josse och jag åkte som sagt båten in till stan och käkade på subway och sedan traskade vi runt lite och lyssnade på Ulrik munter. Härlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0