First week ☑

Nu är det klart att jag börjar halv ett varje fredag! Perfekt eftersom jag har så sen träning på torsdagar. Idag gick jag upp runt halv tio och gjorde kladdkaka med vit chokladmouse igen, eftersom vi skulle fira Jocke ikväll. Idag hade vi tre timmar samhälle och vi jobbade i grupper, så äntligen har vi börjat prata lite med killarna i klassen. Det kom fram någon random kille idag till mig också: jag har också en ölandsbron och pekade på sin tandställning. Fattade ingenting, Ellen och jag bara skrattade. Ikväll har vi då grillat och umgåtts med våra gäster men tyvärr har jag haft ganska ont i huvudet så jag har mest legat tyst på soffan. Nu på kvällen var det faktiskt ganska mysigt att ligga där ute på altanen, men värmeljus som lyste upp de nya gardinerna och så palmen! Nu ska jag lägga mig tidigt, vore trevligt att vara utvilad imorgon, utan att gå upp vid tio/elva. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0