Det är nära nu

Igår var jag ute och sprang i spåret och irriterade mig på mina hörlurar som åkte ut hela tiden, någon som har ett förslag på hur man löser detta problem? Några mirakelhörlurar kanske? Jaja, sedan kom Josse och vi grillade och lite så innan vi åkte in till stan för tredje dagen med Maria och Jacqueline. Eric saade, Trofast och Peta Marklund spelade och det var riktigt bra, önskade bara att Petra under spelat lite låtar som man känner igen!
Idag har mamma jag och Jocke gjort ett litet träningstriathlon. Vi skulle simma 200 m men med de vågarna som var då, inte en chans. Så det blev ungefär hälften av det, drygt en mil cykel och två km löpning. Jag vann i alla fall över mamma, så än finns det hopp om att slå henne på onsdag, i Kalmar minitriathlon! Vi har också provat Arlas hemmagjorda mjukglass idag och den var prima! Kvällen har vi spenderat hos Frida och vi har lekt med lilla busungen Alexander!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0