spenderar all min lediga tid med favoritkillen!

Var och paddlade kanot ute vid stensö med Filip och hans scouter vilket var jättemysigt! Vi grillade korv ute på en ö och så. Det blev dock dåligt väder på väg tillbaka och då när Filip och jag hade en smallare och rundare kanot än dem andra så hade vi oturen att välta i de höga vågorna. Som tur var hade jag mycket kläder på mig så jag frös inte men jag drabbades av panik! Kläderna vägde jättemycket så det var tur att jag hade flytväst! Vi bottnade inte heller och det blåste och regnade så det var väldigt tufft! Tog en bra stund innan vi fick hjälp med packningen och sedan försökte vi simma de 50 metrarna till bryggan. Mycket jobbigare än vad man tror, speciellt när man är chockad! Fanns inte heller någon stege på bryggan så en kille fick dra upp mig för jag hade ju inga krafter kvar. Åkte hem till Filip sen och tog oss ett varmt bad men jag frös ändå i flera timmar! Idag såg vi Malou tävla i hästhoppning, sedan har vi varit inne i stan och ätit lunch och fixat lite saker. Kvällen har gått åt att packa inför morgondagens cykelhajk men nu ska vi slöa en stund innan det blir god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0