myshelg!

Jag blev klar med en hel del skolarbeten igår, det var inte helt fel! Började också läsa Jenny berggrens bok, och det ser lovande ut! Filip kom rätt sent igår och hämtade mig, men vi hade en mysig kväll med pizza hemma hos honom sedan. Fick lite sightseeing på östra sidan först, hur mysigt som helst ;) Idag har vi sett två filmer, Bruce den allsmäktige och Stan helsing, den sista filmen kan jag inte påstå att jag tyckte var bra.. Nu har han kört hem mig och jag väntar på maten, blir riktigt god söndagsmiddag ikväll! Tar kanske med lillasyster på en liten cykeltur sen, men det betyder att jag måste plugga nu.. jädra skola, men det är inte långt kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0