massa på gång!

Åkte till skolan igår men åkte hem vid elva och gjorde ett nytt besök hos doktorn. Fick några tabletter om jag skulle få en sån stark reaktion igen och nya ögondroppar och nässparay så förhoppningsvis sker inte det igen nu! Idag har varit en vanlig dag i skolan och så hängde josse med mig hem från skolan, och vi har bara pluggat hela kvällen :( musikprov imorgon, egentligen massa annat också men det var där vi fick lägga kraften. Ser nu på lets dance och pratar med min älskling som är alldeles för långt borta! Får bara träffa honom på helgena nu när han är på praktik i mönsterås resten av terminen, och jag saknar honom massor!! ♥

tänkte börja läsa den här boken som jag fick i konfirmationspresent, Jenny föreläste för oss konfirmander för någon månad sedan och jag fick stark lust att läsa den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0