cykelhajk, sex månader, plugg

Vi cyklade iväg från scoutgården vid runt halv elva i lördags. Fyra scouter och två ledare på väg på geocatchehajk! Vi cyklade igenom vicklebyskogen, haga park, kleva, mörbylånga och sedan upp till 136an, över alvaret och kom fram till Frösslunda där vi slog upp tältet runt klockan åtta. Då slängde vi oss lite mat innan vi snabbt kröp ner i sovsäckarna. Igår trampade vi hemmåt och dt gick förvånansvärt bra! 6,5 mil räknar vi med att vi cyklade, känns bra! Filip kom och hämtade mig direkt när jag kom hem, vi åkte och bytte bil i nybro och sedan hem till honom. Jag kan inte förstå att vi har varit tillsammans i ett halvår redan, tiden flyger fram när man mår bra, och det är precis så han får mig att känna! Trygg och lycklig är vad du gör mig, helt underbar kille är du Filip!
Kom hem sent igår så fick bara sex timmars sömn inatt, jättekul när man har studiedag.. Tandställningen skulle spännas, usch och fy! Josse kommer om en timme och då blir det inget annat än plugg, plugg och ännu mer plugg! Tyskaprov imorgon, och det kommer bli svårt den här gången! :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0