Innebandy <3

varför känner man alltid att innebandy är som roligast när säsong snart är slut? :( vi hade ÖM-kvartsfinal i borgholm igår, mot borgholms damlag. Det var verkligen ingen som hade hopp om oss men vi kämpade! De vann division tre men ändå fick de sig en riktig match! 4-2 blev resultatet till sist men det var en riktigt kul match att spela! hade varit kul att vinna och möta FBC men som sagt var så var det damlaget vi mötte! Men nu är det äntligen fredag! Har städat upp den mest katastrofala röran någonsin i mitt rum och packat ihop grejerna så nu är jag här hos mamma. Helt underbart att bara kunna sitta vid datorn och inte ha några måsten eller tidspress! love it! En annan sak som gjorde dagen ännu bättre, jag har en 120 säng! slängt ut våningssängen nu, känns som att jag har ett helt nytt rum, dubbelt så stort! :)

ååh blir så sur.. det här inlägget skrev jag i fredags men blev aldrig publicerat :(

Kommentarer
Postat av: Maria - Min väg till fotograf!

Va med i min tävling syster :D

2012-03-11 @ 19:35:40
URL: http://barfotaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0