ajaj

konfalägret var rätt kul trots allt, inte så illa som jag trodde. Ser fram emot konfirmationen nu! operationen gick bra och jag har inte så ont längre men under tiden var det inte så roligt. Det gjorde ont när jag fick bedövningen och så fick jag extrem hjärtklappning av den så då blev jag lite rädd så hela operationen var väldigt jobbig så det var så skönt när det var över! Det blödde nästan hela kvällen så jag kunde inte äta förren vid åttatiden, och då var jag hungrig alltså! Jag åt ett halvt paket yoghurt för jag kunde inte tugga, men det blev bättre igår! Jag har iaf inte lika ont nu som jag hade med tandställningen. Filip kom igår och gjorde mig lite gladare, tror inte vi gjorde ett skit på hela dagen tyvärr och jag sov väldigt oroligt inatt också:( har just lämnat filip vid bussen och nu ska vi alldeles snart åka till mormor! Maria håller på med min nya header ( på tiden att byta nu alltså) så förhoppningsvis fixar vi det ikväll! C U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0