helg full med födelsedagsfirande

I fredags var det en lugn dag i skolan, film, musiktävling och volleyboll bland annat. Åkte hem till Filip direkt efter skolan och grillade med hans familj och deras vänner på kvällen. Gick upp tidigt igår för att vandra i rällaskogen, det var lute blåsigt men rätt mysigt! Åkte tillbaka och åt kroppkakor, dock inte jag, jag åt korv istället. Jag är nog den enda ölänning som inte tycker om kroppkakor och jordgubbar.. På kvällen var det fullt av folk där, över femtio pers! Filips härliga mamma fyller nämligen 50 år idag! Trevlig kväll med god mat och vi ungdomar spelade fotboll i mörket och så. Rätt faschinerande hur underhållande en colaburk kan vara ;) Idag har Filip och jag inte gjort mycket mer än sett på film, det var rätt skönt efter allt ståhej! Nu är jag hemma iaf och har skrivit klart en No-grej och snart ska jag gå ner och se finalen av Mästarnas mästare och äta kladdkaka som Maria bakat. Vem tycker ni ska vinna ikväll?
Senare ska jag packa, imorgon åker nämligen kamrat och elevrådet till Ås vandrarhem över natten, får se vad det bjuder på! Kommer ni ihåg att jag var där på konfirmationsläger i november? Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0