ska jag fortsätta?

har inte bloggat på ungefår två veckor nu tyvärr, det här börjar kännas lite meningslöst. Just nu känner jag inte att jag har någon lust alls att lägga tid på bloggen, men när vardagen kommer tillbaka vill jag ha kvar bloggen. Så jag ska göra ett försök nu och rädda den här bloggen, måste bara ta mig lite tid, så jobbigt är det inte, det vet jag. 
 
Sedan vi hördes sist har jag umgåts med Filip, och packat inför lägret jag åkte på förra söndagen 8/7. Sedan dess har jag befunnit mig i Värmland utan tillgång till internet. Jag fick äntligen träffa mina gamla Mönsteråsvänner Oliver och David och de andra! För ovanlighetens skull har jag haft extrem hemlängtan, trots jag haft det rätt kul ändå. Dock regnade det hela veckan, i fredags var det första gången vi såg solen titta fram mer än tio minuter! Hela veckan levde vi i en lerpöl, nu ska få se bilder sen! Jag kommer hem i söndags kväll. Igår fyllde mamma år så vi åt frukost med mammas kompis och sen åt vi middag på Kaj 4. Hann också med en glass på Hasses med pappa så jag kunde berätta vad som hänt på lägret! Idag har jag sovit länge, diskat och blabla, nu ska jag iaf ta bussen in till Hansa för att hälsa på mamma på hennes nya jobb på nyöppnade Biltema! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0