jag är tillbaka, part two

skolan startade i måndags, kill me! känns sådär jätte bra att redan ha sex prov inplanerade de närmsta två veckorna.. bara att köra på! självklart träffade jag Filip i måndags då jag inte sett honom på sex dagar. Blev likaså i tisdags men då var jag också i färjehalen och firade vinsten med laget. Prinsesstårta ♥ igår var jag uppe i borgholm på kvällen och kollade på Märits genrep av årets Ölandsrevy, riktigt bra var den! och självklart var pojken min med! idag blir en slappkväll, och jag behöver den! läxorna är gjorda och jag har berättat för er vad som hänt i mitt liv de senaste veckorna så nu tänker jag sätta på Glee och njuta av lite choklad! god kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0