jag är bra på att klaga

skolan tar inte livet ur mig för en gångs skull, vi jobbar om rätt roliga saker nu så det funkar! däremot har vi hejdundrans många prov.. Idag har vi haft ÖMSA och jag tror nog aldrig jag jobbat så bra som idag! Har fått mycket klart och så gjorde jag två prov. Nu har jag bara ett litet elakt prov som ligger och skaver, religionsprov på torsdag och storkykomöte imorgon som hör till provet. nej fy, pluggandet går inge bra, att det ska vara så tråkigt att plugga! har en träning jag måste slita mig iväg på också, trots magont. Nu ska jag sluta klaga hörni, förlåt för mitt tråkiga inlägg! Kan berätta att jag hade kul igår iaf, tillbaka till scouterna och årets första pulkaåk blev av, det var som att man blev barn på nytt ♥ okej, jag är fortfarande ett litet barn, men jag kände mig som sissådär fem,sex år? åh vad man längtar tillbaka till den tiden! vart tar tiden vägen, om bara 13 dagar fyller jag 15!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej, söt blogg! Ställ gärna en fråga på min frågesttund så får du en puss ;) Kram!

2012-02-02 @ 21:09:15
URL: http://aemk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0