goa gubba, nytt besöksrekord!

jag är extremt rastlös så jag kan tänka mig att det här inlägget inte blir så jätteseriöst.
Tog bussen hem till Filip efter skolan i fredags, proppfullbuss.se eller vad? fick stå upp till ekerum= inte kul :( och sedan på ungefär trettio sekunder var det vitt ute :o bara jag som inte förstår mig på snön i år? KOM HIT SNÖN! ah och sedan var jag på premiären av Ölandsrevyn! åt mat där på Harrys innan revyn och efterrätten var himelsk, så ni vet. Premiären var bättre än genrepet, helt klart. Helt klart sevärd ska jag säga er, ibland skrattar man så man får ont i magen ;) igår åkte jag hit till mamma och Filip var här hela dagen fram till att jag åkte till Elin på tjejkväll! hamburgare och chokladpudding stod på menyn, dock inte tillsammans ;) vi såg på gladiatorerna och skrämde livet ur varandra lite då och då. Vi undrar fortfarande vad det var som blinkade.. :o
nu kommer filip snart så nu måste jag dra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0