från och med nu ska jag bli bättre

lovar att skriva mer, I promise!
i fredags var Filip här, som vanligt alltså ;) vi åt gokyckling till middag och maria och jag hade myskväll när filip hade åkt lite senare. Igår var jag hos farmor med pappa och så klart hade jag pojkvännen med! Äntligen, äntligen har det kommit lite snö så nu var det äntligen dags! Skidoooooor! 6,5 km tror jag det blev och det var himla kul! glömde tyvärr ta brikanylen innan så det var riktigt tufft innan den började verka sen när jag väl tagit den. Vi fikade lite hos framor innan vi begav oss mot märits föräldrar och en utsökt middag, kalkon!
Idag har jag varit inne i stan på folkets park och hjälpt farmor att sälja på loppis med maria och filip. Maria åkte hem vid två medan filip och jag gick och åt på pizzeria Viktoria och sedan gick vi på bio! :)

se den! på pojken och jag tyckte den var bra!
men nu sitter jag faktiskt här i min ensamhet och deppar över ett väldigt, väldigt svårt prov jag ska ha på torsdag :( bara att börja plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0