tuff dag

Igår var min moster och kusin här och vi hade lite födelsedagsfirande. Jag fick presentkort på baronen och Intermezzo, en bok och 40 Euro, JAG SKA JU TILL PARIS! :D över påsklovet åker mamma, jag och lillasyster till frankrike, så sjukt AWESOME! haha
Idag har jag varit inne i stan med Filip, Filippa och Boel och shoppat. Jag behövde byxor, och det slutade med att jag la över 600 kr på två par byxor, men det var värt det! Ett par ljusgråa och ett par jeans, båda med hög midja. Köpte också en scarfs på Gina som jag kollat på länge. Har haft jätteont i halsen idag också, sjukt jobbigt! Håll tummarna för att det inte blir värre!
Nu ligger pojken och sover i mitt knä, så söt är han! Vi ska snart sätta oss på bussen upp tll honom så ska jag sova där inatt. C U


Vi tjejer som aldrig sett Filip i något annat än jeans och svart t-shirt tvingade in honom på JC och bad honom prova lite nya kläder. Efter ett tag gav han med sig och vi tog fram en grön t-shirt och blå chinos. Och hur snyggt blev det inte!? nu måste vi bara få honom att förstå det också..


Kommentarer
Postat av: filippa

vilka hetingar det är på den sista bilden !!

2012-02-23 @ 23:26:16
Postat av: MariaP

snygga :P

2012-02-24 @ 11:18:37
URL: http://barfotaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0