Hemma igen!

Kom faktiskt hem i tisdags kväll men har haft fullt upp.
Det var mycket roligare än förväntat! Alla ledarna var från hummelstad och hade så härlig dialekt! När vi kom dit i lördags var vi i pulkabacken och körde lite spel och så där. I söndags var vi ute på isen och fiskade med pimpelspö vilket var första gången för mig och jag fck faktiskt upp 5 abborrar! Det var riktigt kul! Vi fick också upp fyra gäddor med angeldon varav en på fyra kilo! I måndags åkte vi allihopa till Gamleby och bowlade, dessvärre gick det inte jättebra för mig.. På eftermiddagen åkte vi skridskor och pulka över stora snövallar! Och till slut i tisdags så var vi ute och körde 'robinssontävlingar' och min patrull kom på en delad andraplats.
Det var otroligt skönt att komma hem och sova ut ordentligt i sin egna säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0