nu blir det skärpning

vill ni höra om hela långa parisresan? Tror ändå inte det är någon som skulle läsa allt men jag kan säga att det var en upplevelserik resa! Det var mysigt att göra något med bara mamma och maria. En sammanfattning av resan- buss, regn, baguetter, crepes och kö! Kom hem hit vid ett på natten mellan fredag och lördag och sedan kom min saknade älskling tidigt på på lördagen som sedan blev en slappag. I söndags var vi inne i simhallen! Den här veckan har jag pluggat en del, varit på sista innebnadyträning där vi fick lite info om nästa år. Personligen tyckte jag den planen sög.. Igår var jag och klippte mig och slingade utväxten! Älskar att vara nyklippt och nyslingad! Filip kom sedan också och sov här inatt (snäll mamma). Idag var alla åttor på teater. Den var rätt bra faktiskt, den handlade om miljön. Har också varit på konfa idag, kan inte fatta att jag konfirmeras på lördag!! Nu ska jag packa till pappa!

Bremen, Tyskland




disneyland



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0