@ malmö

ojoj vad tiden går! redovisningarna i onsdags gick finfint, jag är så nöjd! blev påskmiddag på eftermiddagen med kladdkakemuffins till efterrätt. Blev sedan påskäggsjakt ute i trädgården, så finurliga dom är pappa och Märit (mest märit?;)  I torsdags hade vi lite tipspromenad i skolan med d2, vi behöver ju inte nämna hur det gick.. men det var lite mysigt, med korvgrillning och allt! Vi såg klart Nyckeln till frihet på svenskan, riktigt bra film! Ett litet engelskaprov blev det också innan vi fick lov. Blev också kyrkan i torsdags och bestämde mig då för att vara lite miljövänlig och få lite kondition så jag tog på mig löparskorna och sprang de fyra-fem kilometrarna hem, härligt! Igår kom mitt hjärta hit och vi åkte in till stan med mamma och lillasyster. Köpte en keps (äntligen), en sportbh, nya fejkconverse och lite nya underkläder! Klockan hann bli rätt mycket innan vi kom hem så kvällen gick åt till mer påskmat, packning och fixa musik till nya MP3n! Vi ett-tiden idag fick jag tyvärr säga hej då till min pojk som jag nu inte kommer få se på en vecka :( men det är det ju värt, för vet ni vart vi ska? PARIS!!! hur underbart? nu äntligen blir det av! åkte buss hemifrån till kalmar, tåg från kalmar till hovmantorp, därifrån buss till alvesta och till sist tåg till Malmö där jag nu sitter på Scandic-hotellet och tar det lugnt. Imorgon ringer klockan vid sex och imorgon kl åtta går BUSSEN till Paris! 24 timmar i buss, taggar! så vid åtta på måndag morgon vaknar vi upp i Paris och det är dags för disneyland! Håller tummarna för att det finns Wifi på hotellet så jag kan blogga och berätta mer! Glad påsk på er alla, ha ett underbart lov! (trots snö som vissa tyvärr har..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0