vilken kväll..

jösses vilken kväll igår alltså. Annie och jag gick en stund på modehuset, hon köpte lite grejer och sedan satt vi och pratade en stund. Tog sedan en mjukglass på Ikea :) helt klart bästa glassen! bussen in till centrum sedan där vi såg på filmen. Efter en halvtimme grät jag konstant, hela filmen blev suddig. Jag blev helt tagen, den var riktigt jobbig för mig. Sedan missade vi bussen fast vi sparang allt vad vi kunde eftersom bion var försenad :( fick bli kvällshäng på mc donalds medan vi väntade på att annies föräldrar skulle hämta oss. Sov hos mamma inatt.
Har haft en hemsk dag idag, lärarna har undrat vad det är med mig.. vill bara låsa in mig på mitt rum. hoppas scouterna gör det bättre nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0