ta varje dag som den kommer

vad skrev jag senast? skulle på fotbollsträning ja, och gud vad kul den var! vi var inte så många och alla var trötta så vi körde bara roliga och lite enklare grejer, såna träningar behövs också! igår tog jag bussen in till stan efter skolan, satt och slöade utan för jenny nyström med malou medan vi väntade på våra mamsisar, nolifers yesbox. Var och fixade min nya klocka också, har velat ha en sån sjukt länge och nu äntligen har jag fått en :D träffade sofia på kvällen sedan, det var typ fyra månader sedan sist? :o :( vi såg på film och åt tacos, mycket trevligt :)
idag har jag varit på domarutbildning på fredriksskans från 9-5. skola 6 dagar i veckan typ -.- men nu är jag utbildad föreningsdomare och får börja dömma när innebandysäsongen drar igång! har också haft lite egen tid med mamma, vilket tyvärr var väldigt länge sedan, så vi gick på bio och såg 'Bridesmaids', mycket bra och rolig film som ni bör se! tack mamma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0