I'm back

väldigt upptagen nu för tiden :/ bloggar när jag har tid!
I måndags cyklade jag upp till pappa efter skolan och körde en stund på roddmaskinen. Gick sen på scouterna och så, lika roligt som vanligt ;) Skyndade sedan bort till tallhöjden och mötte några klasskompisar. B-laget mötte smedby som btw mats som jag känner från nybro tränar. Skulle varit med om jag hade kunnat spela, men det kan jag ju inte.. :'(

Igår kom jag hem från skolan vid sex eftersom jag hade innebandy efter skolan. Satt och skrev världens So-uppgift i en timme innan jag stack bort till första innebandyträningen för säsongen i färjehallen. Har fått till en riktigt bra volley nu när jag inte kan vara med på övningarna så jag får stå och öva teknik istället.

Idag har vi fått tillbaka våra läshastighetsprov som vi gjorde igår. Gick hyffsat! Gjorde b-delen matteprov idag också, det svåraste matteprov jag gjort men jag svarade på allt vilket inte alla gjorde. Hemkunskap också, vi fick oss alla en liten smäll på käften när vi fick reda på vilket betyg vi hade fått på våra utvärderingar. jag blev godkänd iaf men det blev inte alla.. haha höga krav nu alltså! så nu ska jag ta tag i läxan vi fick, skriv lite till konfaträffen imorgon och sedan diska. Hawaii Five-O ikväll!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0