bäst på att blogga..

lite dåligt uppdaterat ja, men jag har helt enkelt inte tid :(
I tisdags då, hade löpning på idrotten näst sista timmen och direkt efter skolan var det elevens val, innebandy för min del alltså. Själv tjej med sju killar, det ni! ;) riktigt, riktigt kul var det! känslan av att hålla i klubban för första gången på flera månader, heeeeelt ofattbar! :D
fotbollsträning en timme efter det också.. man kan väl säga att jag gick in i väggen av utmattning när jag kom hem.
Igår hade jag också innebandyträning, fast med klubben. Vi var fem pers.. jag hoppas verkligen vi kommer få ihop ett lag iaf!
Har nu just ätit kladdkaka och ska nu iväg på fotbollsträning! hihi ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0