återhämtning..

efter en riktigt hektisk vecka med många känslor och mycket träning får jag nu äntligen en ledig dag! sov till elva idag, så nu slipper jag gå runt och ha ont i huvudet av sömnbrist :) det är så himla skönt att bara kunna vara liksom, sitta hemma och ta det lugnt utan att behöva tänka på NÅGOT. ännu bättre är det att vara ensam hemma, då är det ingen som stressar mig om att jag ska göra det och det så nu bara sitter jag och njuter faktiskt. men, men en HEL dag ledighet är ju rätt ovanligt för min del ellerhur? ;) ni har rätt, sådan tur har jag inte. Men jag ska inte klaga, för imorse fick jag ett sms rån min tränare: lycka till på matchen idag! jag blev som ett stort frågetecken, så jag fick gå in på lagets hemsia och där stod det att jag skulle med b-laget och spela match! det tackar jag ju inte nej till direkt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0