NEJ,NEJ,NEJ INTE MÅNDAG!

god morgon!
alltså jag orkar verkligen inte! :( på onsdag har jag hk-läxa, engelska inlämning, elevråd plus So-prov! torsdag har vi svenska test i rättstavning och på fredag tyskaprov..
och idag ska jag till pappi så då måste jag packa och sedan har jag egentligen en jätteviktig träning efter som det är seriepremiär i helgen men sámtidigt vill jag ju inte missa scouterna som jag gjorde förra veckan. JOTA-JOTI i helgen också så behöver lite mer info om det, för den får jag verkligen inte missa!
åh problem.se
hej då.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kommer fixa den här veckan galant. Ta de bara lungt så ordnar det sig. Jag finns här om du vill. Kram

2011-10-10 @ 10:22:58
URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0