LOV!

helt, sjukt, underbart, fantastiskt med LOV! höstlov,höstlov,höstlov
Började dagen med tårta och kakor för att vi var så duktiga på volleybollen! :)


och idag var sexorna på besök så då fick jag gå upp på scenen i aulan när alla hade samlats där, och presentera elevrådet och filmen de skulle se! var rätt spännande


var bara tvungen att visa de här! vet inte vem som har gjort dem men de är hattar som åttorna ska visa upp för sexorna ikväll. Riktigt coola!

När jag kom hem idag la jag mig direkt i sängen och sov i två timmar! Har ätit pizza och har sedan bara legat i soffan. Jag mår illa och är hängig, ingen bra början på lovet! hoppas det blir bättre imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0