33 minuter kvar..

till hawaii five-O! JA :D

Igår var det mycket roligare på praoen än första dagen. Har i och för sig plockat en hel del klisterlappar mm mera men jag har även inventerat deras lilla 'affär' med grejer från newport. Har träffat cheferna och några andra som jobbar där också men som var borta igår. Jättetrevliga allihop!
Träning på kvällen sen.

Idag avslutade jag det jag började på igår, plocka några skyltar och skära ut dem och så. Fanns inte så mycket att göra idag så jag har mest suttit bredvid Mia (min handledare) och kollat på när hon har jobbat. Rätt intressant, hon är grafisk designer och gör skyltarna/dekalerna.. innan de skickas ner för tryckning/skärning/plockning. Har även sorterat levererade och klara ordrar i pärmar och i bokstavsordning. Pappersbunten var ca 10 cm tjock..
Och idag har jag träffat Filippa! :D jättekul, har inte sett henne på länge. Vi satt mest på mcdonalds och pratade om allt som hänt sedan sist ;) Fick oväntat men trevligt sällskap på bussen hem sen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0