201011

idag på praoen avslutade jag pappershögen jag höll på att sortera igår.. 'plockade' en meny, som JAG sedan fann ett stavfel på, haha! hade jag inte sett det hade de skickat iväg den så, men nu fick Mia göra om den så det fixade sig till slut. Min tränare i innebandyn var också där en stund på ett möte med chefen så henne stod jag och pratde med en stund och föklarade vad jag fick göra där och så. Idag var det väldigt, nästan för lite saker att göra så jag har mest suttit och pratat med Mia. Fast det är ju trevligt det med! :) imorgon är det sista dagen..
Missade konfan idag tyvärr, men pappa och jag hann till föräldrarmötet som var efter det. vårt gäng är så sjukt goa, har himla kul tillsammans alltså! och så var det kul och se hur allas föräldrar ser ut, haha ;) anmäld till ullared med fritidsgården nu också :) tagga 2 november!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0