ULLARED

åtta timmar har jag ägnat sittandes i en buss, som tur var med sköna säten! Vi var framme runt halv elva efter ett snabbt stopp i Värnamo. Som väntat var det väldigt mycket folk, hela sverige verkar ha höstlov nu? Som tur var ingen lång kö till kassorna! Lite besviken på klädavdelningen framför allt, och det är väldigt lätt att missa något. Hade faktiskt varit mycket bättre om det hade varit lite byggt som IKEA, där går man genom en enda gång så slipper man missa något! Lillsyrran hade turen att se både Ola-Conny och Morgan, tyvärr inte jag :( vi åt på deras nybygda restaurang, ganska fint och gott, väldigt likt IKEA! när jag till slut närmade mig kassorna var jag tvungen att räkna ihop vad jag handlat för så man inte står där som ett fån utan tillräckligt med pengar, haha! Jag hade chockerande mycket saker i vagnen så jag fick priotera bort en hel del men slutsumman hamnade till slut på 760 kr.


Gekås i lego!

Anton Berh marsipanbröd, halva priset ! ;)



nogrannare bilder på det mesta jag har köpt

everything!

Är nu hemma med en fruktansvärd huvudvärk och ett illamående som kom från ingenstans! :( god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0