tillbaka!

hejsan igen, saknat mig? nu funkar datorn som den ska igen, jaooooooo :)
matchen mot mönsterås i måndags vann vi med 2-0 :) efter den snackade jag lite med de två typ mest saknade killarna på hela gjorden :o ??! oliver och david gjorde min dag! :*
gud jag kommer inte ihåg vad jag gjorde igår? :O.... haha jo juste jag hade fotbollsträning i regnet igår, ganska kul ändå faktiskt. jag har fått sådan spelglädje sedan jag gick vidare till västervik så nu ska jag verkligen ge allt i fotbollen, visa att JAG KAN JAG OCKSÅ! mitt självförtroende typ höjdes SÅÅÅÅHÄÄÄÄRRRR mycket efter det, BRA VA? :D fick tillbaka mitt tyskaprov igår också som jag gjorde för två veckor sedan, 156 p var max och jag hade BARA TVÅ FEL! fett stolt chey härrrrr.
Vet ni vad? idag var sista onsdagen i sjuan, jappjapp. Vi är lediga nästa onsdag, fastvi ska gå i skolan på torsdagen??? hahahahha -.-
vad jag förstod det som kommer mamma hem med maten snart, man måste ju få vara lite lat ibland!
ska ut och springa ikväll också tror jag, om ni ville veta.
Haha shit förlåt för mitt oseriösa skrivande, vi hörs ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0