hemma från skara, saknat mig?

Jag har haft det jättekul i Skara med familjen, hade kunnat vara lite varmare i och för sig men vi har haft det bra ändå! Tog tyvärr inte med mig min egna kamera men jag vet att lillsyrran gjorde det så ni kan kanske få se lite av vår mysiga semester lite senare?

Just nu sitter jag och biter på naglarna av nervositet för ikväll ska jag minsann visa vad jag går för! detta har varit ett mål i flera månader för mig nu och förhoppningsvis har träningen lönat sig! I år springer jag victorialoppet för tionde året i rad och då slår jag på stort, 9 km!
Nu måste jag dra, maria ska springa vid fyra så vi måste dra oss upp mot borgholm nu, vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0